A Threat!

I`m only writing this because of a threat made by a certain, violent, someone.   Anyway, today`s been great(until I read the threat...)!    I visited SUMA Aqua Life Park together with my host father. The things you see there are stuff from LEGEND!!(Notice the weak but still existing Kung Fu Panda reference, please).    Big fishes, otters, Sea turtles and dolphins! totally awesome!
Jump!!

I`m only writing this because of a threat made by a certain, violent, someone.
Anyway, today`s been great(until I read the threat...)!

I visited SUMA Aqua Life Park together with my host father. The things you see there are stuff from LEGEND!!(Notice the weak but still existing Kung Fu Panda reference).

Big fishes, otters, Sea turtles and dolphins! totally awesome!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej kära Samuel!

Här hemma försöker jag föreställa mig dig i din helt nya miljö. Jag gläder mig åt att du kom fram i god ordning och att du till och med hunnit med akvariebesöktet. Tack för skildringen! Jag är nyfiken på dina dagar i Tokyo - hann du med något annat än att sova dig framåt i tiden?

Idag var det blått av blåsippor ute i Skuruparken, min syster Margareta och jag satt på härbrets kant och fikade och vinkade till de som gick förbi. På Stureplan stod cirka femhundra kontorskillar - knappt någon kvinna - och drack sin efter-jobbet-öl och gassade sol. Ekot och TV-nyheterna är fulla av kommentarer till det stora G20-mötet som just avslutats i London. Hur följer man med det i din familj?

Många varma tankar till dig,

och många varma hälsningar till din Osaka-familj,

FArmor

2009-04-03 @ 22:55:05
Postat av: Anonym

2009-04-04 @ 10:16:24
Postat av: johan

Hej Samuel.

Hoppas allt är bra med dig.

Undrar hur du har det,passerade din skola i morse och tänkte på dig.Många på jobbet frågar hur det går för "Japanen" och jag svarar ingen aning för han skriver inte mycket, men hör man inget tror jag att han har det bra.

Är och vänder i dit rum titt som tätt bara för att insupa lite Samuel atmosfär .Var rädd om dig och Hälsa Din Familj.

Älskar dig ,PAPPA

2009-04-04 @ 10:22:34
Postat av: Simon

Jag förstod Kung Fu Panda-referensen utan att läsa det som stod efter. (Berätta inte för någon, min coolhet kommer att försvinna dÅ :( ) Hoppas att allt är awsome & attractiveness borta i japan! Ittadakimasuuuu!

2009-04-06 @ 13:00:57
Postat av: Simon

Förresten, har du sett http://www.blizzard.com/diablo3/characters/archivist.xml ??

Bästa aprilskämtet ever!

LOVE YA

2009-04-06 @ 13:01:54
Postat av: Anonym

Hej Samuel!

Nu blommor körsbärsträden i Kungsträdgården och som jag strövade under skyarna av rosa blommor gick mina tankar till dig. Jag hoppas att dina skolkamrater har upptäckt att du både kan och vill prata japanska. På söndag ska dina småkusiner och jag åka ut till en bondgård och se hur en vårrusning av kor går till. Många ljusa vårhälsningar till dig, Farmor.

2009-04-28 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0