Happy Birthday!!

Yes, I know that I am soon to turn 18 years old, and I will put up some pictures later to show you how it is over here, but now I am really busy with 6 hours of classes a day, 2 hours of dancing and 2 hours of kendo a day. I will have time to put up some nice pictures next weekend, when the bunkasai (sports festival) is over. Also, I would like to ask my ruthless parents back in Sweden NOT to try and call me (seriously). This also applies to siblings and lesser contacts (funny word combination, lesser contacts). I still think its kind of lucky that I am in Japan right now, since I otherwise would be dragged to a murky little bar somewhere and have a constantly refilling tankard in front of me.

I will tell you more later in another update. Bye!

Kommentarer
Postat av: Lars

Grattis på födelsedagen!!

2009-06-16 @ 07:48:03
Postat av: MOR

GRATTIS älskling på 18 årsdagen. Jo jag hade tänkt att ringa, hur visste du det? Men nu lovar jag att låta bli så länge som du uppdaterar din blogg. Som en liten födelsedagspresent så sätter vi in 1000:- som du kan köpa dig något du vill ha. Sköt om dig och ha en bra födelsedag KRAM MOR

2009-06-16 @ 08:15:38
Postat av: Anders Diamant

Tänk att du har gått och blivit myndig, grattis!

Jag träffade din trevliga (svenska) familj när din syster tog studenten häromdagen och jag frågade förstås hur du hade det....

Dom hänvisade till din blogg.

Tack för kul och intressant läsning Lord Kaiots!

Anders

2009-06-16 @ 14:35:10
Postat av: Simon

HEJ Samuel.

Grattis så mycket på födelsedagen!

Synd att du inte är här. Saknar dig.

SYND ATT DU INTE HÖR AV DIG OCKSÅ.

Får en att tro att du inte saknar din familj.



Du får din födelsedagspresent snart. lovar.



Skitmycket kärlek /brorsan

2009-06-16 @ 21:34:53
URL: http://snibbon.wordpress.com/
Postat av: Bertil, Marianne & Filip Tensing

Hallå Samuel ett stort grattis från oss. Hoppas att du har haft en riktig trevlig födelsedags fest. Om du har vägarna förbi Tokyo den 14 juli så säg till för då är jag där. Hälsningar Bertil



Hej Samel hur mår du jag saknar deg.Vad har du fåt i fölsedags present.Gratis från Filip.

2009-06-16 @ 21:46:26
Postat av: Pappa 1 :a eller 2:a ?

Grattis Samuel på 18 års dagen.

Hoppas att du får en fin födelsedag och förhoppnings

-vis blir riktigt firad i Japan.

Stort grattis,nu har man ingen man kan bestämma över,men det var nog länge sedan man gjorde det ändå.Fick bestämma alltså.

Vi hade Sarahs student i Torsdags och släkt träff hos Karin Diamant i Lördags, Edvard med döttrarna

Daniella och Nicole var där,roligt att träffa dem då man hört om dem så många år.



Hoppas allt är bra ,Alla frågade om dig och det ända jag kunde berätta är "Han är i Japan " för mycket mer vet vi inte.

Vad vi vet ändock är att vi längtar efter dig men allt har sin tid,ha det bra där borta var rädd om dig .Älskar dig



Pappa Johan

2009-06-16 @ 23:04:43
Postat av: sarah (som i storasyster)

Grattis i efterskott samuel! tro mig, jag kom ihåg din födelsedag, försökte övermanna mamma för att få ringa, men du har ju bestämt sagt ifrån. jag varnar dig, uppdaterar du inte lite oftare (läs: mycket oftare) så kommer oanade konsekvenser. Mamma går in och kollar varje dag trots att hon och pappa är på semester. just nu kollade vi om du hade uppdaterat från morfars dator i morfar och emis bil! so you see, vi försökter hålla koll på dig!



kom hem snart snart snart

PUSS

2009-06-23 @ 12:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0